Subscribe News Feed Subscribe Comments

Aku Gadis Haus Seks

Masa itu umur aku 21, student universitilah selalu dengan balak lama, aku cium2 dengan balak baru ni. Aku lagi berani la...main ringan2. Aku selalu gak melancap kat bilik selalu tengok videoclip lucah syok kan...banjir!!! Dengan balak baru ni, aku lagi berani.

Satu malam tu, aku keluar dengan balak aku, pergi dating naik motor. Aku duk meraba2 badan dia, aku stim nak mampus. Aku agak konek dia pun dan tegang masa atas motor. Dia tunggang motor pun dah tak betul. Sampai kat kubur cina dia matikan enjin motor. Kenapa kubur? Line clear kubur cina plak tu kaN nak2 pukul 12 malam.

Pastu mula cium aku dengan kuat, aku pun stim nak mampus pantat aku dah basah aku buka baju dia tolong bukakan bra merah aku. Dah meramas2 kuat tetek aku semasa cium. Pastu, dia duk ramas kedua-dua buah dada aku yang besar ni cium2 putting aku..jilat..hisap putting, hisap manja... Sambil2 tangan aku duk buka seluar zip dia dan cari adik dia. Aku ramas2 konek dia macam pejal2 tegang keras. Aku dapat rasa jari jemari dia berjalan dari tetek aku sambil hisap lidah aku.

Aku tolak- tolak dia macam tak setuju tapi, aku mengerang..dia proceed je masuk jari dalam skirt ketat aku main2 biji kelentit aku. Aku menggeliat hilang tumpuan kat konek dia. Aku mula angkat kelengkang aku tanda nak dia teruskan jari dia masuk ke pantat. Pelan2 dia tolak masuk satu jari ke pantat aku, aku mengerang sedap sakit. Yelah walaupun suka melanacap, aku masih ada dara.

Tetiba dia masukkan dua jari lama dia main jari aku dah tak tahan. Aku tolak dia kat batang pokok, kita orang sandar kat batang pokok. Dia turun bawah jilat2 pantat aku, main bijik kelentit aku dengan lidah. Aku jerit2 manja sedap sangat bila lidah dia masuk kat lubang pantat aku. Aku angkat kaki tinggi ahh..sedapnya. Aku tunduk cari konek dia aku hisap sebijik macam dalam blue film. Dalam 5 minit aku nak termuntah gak dia dah mengerang sedap dan tunduk bisik kat telinga aku. ”Jom main abang dah tak tahan sayang. Adik abang dah nak kat lubang adik.” Aku pun angguk kepala, tanda setuju, dia angkat kaki kanan aku dan mula masukkan kepala konek dia sedikit2. Aku mengerang dia hisap lidah aku, aku tak boleh jerit kuat sebab sedap pelan2 dia tolak aku sakit..sedap juga.

Aku tolak dia..dia tarik keluar sikit..kepala konek masih kat dalam. Aku bisik, ”sayang takut” dia kata, kat aku, “Takpe, abang tanggung abang nak sangat sayang pun nak kan.” Tapi, dia tarik keluar daripada pantat aku sambil tangan dia meraba tetek aku. Aku merengek nak batang dia, dia paham sambil tolak masuk perlahan2, dia bisik “Sayang...kita main ye kita main abang nak sayang happy, abang suka tengok tetek sayang..abang suka pantat sayang banyak air..” Aku rasa sangat dihargai.

Aku merelakan dia meneruskan kerja yang dia mulakan, aduh..sakit pantat aku!!!sedap aku dapat rasa batang dia masuk kat salur pantat aku. Sedapnya dia tarik dan tolak dari perlahan kepada laju. Aku rasa nak demam, aku merengek2 sedap..sakit lama gak main. Sampai aku faham apa tu klimaks. Banyak kali air pantat aku keluar. Puas nak mampus, aku ketawa dia terus main aku.

Macam2 style kiteorg cuba doggy, berdiri, paling best, aku duk atas sampai pantat aku kering. Dia pun pakai air ludah kiteorg sambung. Aku agak ada 1 jam 30 minit, aku bisik kat dia, aku puas. "Abang, nak berhenti penat." Dia tersenuym dan semakin kuat dia hentak aku.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...dia terus hentak berayun-ayun tetek aku tergoncang kuat sambil meramas tetak aku dengan kedua-dua tangan dia pancutkan mani dia kedalam pantat aku. Aku peluk erat dia dan ketawa. Sedapnya sedut air mani dalam pantat.

Aku bisik kat dia “Abang, nak lagi”. Dia tersandar kat pokok penat gamaknya. Sedang aku pakai baju dan angkat bra, aku ternampak ada sorang budak lelaki tengah tengok aku dan man, aku agak dia dah puas tengok kiteorg main. Aku ketakutan, mat tu datang kat aku dan man, man cuak, dia kenal mat tu. Nama dia ajis, classmate dia mengekori kiteorg dari tadi. Ajis kata, kalau tak nak masalah, dia ajak aku main dengan dia, man tak bagi. Aku tak kisah pantat aku dah berdenyut2 nak main lagi.

Man tak terlayan kehendak aku. Aku kata ok je hehehe. “Abang, jomlah main tiga orang, abang sambung bila dah tak penat” Ajis pun terus je ramas tetek aku, man tengok aku main dengan mamat tu.

Tak lama tu, man join, malam tu gak aku merasa threesome sakit lubang bontot aku, batang ajis besar dariapda man, lagi kuat tapi, aku memang puas. Sejak tu, aku, man dan ajis selalu set time nak main. Bila takde kelas kite orang jumpa ajis kat mana2 nak buat threesome.

Kekadang ajis bawa helmi dan zana lagi best, main ramai2 best ek..tapi, man paling aku sayang. Man pun sayang aku, aku tengok gak dia main zana jelous tapi, aku seronok tengok dia hentak zana hentak kuat-kuat. Aku join dapat mani man sedapnya man, I love you jangan marah ye sayang. I sayang u tapi, batang ajis lagi sedap sebab tu malam ni, i main dengan ajis. Ajis memang kelas setiap malam panjat bilik i, i love u ajis...
 
MENJILAT MEMEK MENJILAT PEPEK